La ScuderiaLa ScuderiaLa ScuderiaLa Scuderia
  • Forside
  • Fiat 500
  • Biler til salgs
  • Skreddersy din Fiat 500
  • Slow Drive
  • Kontakt oss

Skreddersy din Fiat 500

La Scuderia skaffer deg din personlige Fiat 500!

line

La Scuderia skaffer nyrestaurerte Fiat 500 direkte fra Italia til uslåelige priser! Dette er biler som er dyre og ettertraktede i hele Europa, men gjennom La Scuderia kan du nå få din personlige 500 til en veldig god pris! Og husk: Disse bilene er investeringsobjekter – de går aldri av moten!

Basen er 500’er som blir strippet helt ned, all rust fjernes, og den lakkeres så opp i bilens originalfarge. Interiøret er helt nytt, og du kan også velge hvilken farge du vil ha på dette hvis du bestiller en bil som ikke er ferdigrestaurert. Bilen blir etter karosserirestaureringen gått over av en mekaniker som er ekspert på bilene, og alt som er slitt eller defekt blir byttet. Det ferdige resultatet er en «ny» 500 som den heldige eieren vil ha glede av i mange år fremover.

Utgangspunkt01Prosess07500_L_Trattoria_Ernesto_-_etterTricolore_i_skai_04
Tricolore_i_skai_05Tricolore_i_skai_04Tricolore_i_skai_03Skai_m._ro__d_so__m_og_piping_01Spesiallagd_skinninterio__r_01Prosess08Prosess06Prosess05Prosess04500_L_Trattoria_Ernesto_-_fo__rSkai_m._hvite_mU__ner_03Skai_m._hvite_mU__ner_01Prosess01Skai_m._hvite_mU__ner_02Prosess03

La Scuderia kan skaffe følgende versjoner av 500’en:

line

500 F – Denne kom i 1965 og var i produksjon fram til 1972. En av de mest populære versjonene som inkluderer det gammeldagse runde speedometeret, karosserifarget dashbord og frontdekor med forkrommede «barter», selv om denne er lagd i plastikk – ikke metall som på de eldre versjonene.

500 L – Lusso – Dette er luksusutgaven! Kom i ´68 og var i produksjon fram til 1972. Kjennetegnes ved det rektangulære speedometeret og svart dashbord. Utvendig har den bøyler på støtfangerene og en enkel FIAT logo som frontemblem.

500 R – Kom som erstatning for F og Lusso i 1972, og var den siste vanlige modellen som ble produsert frem til august 1975. Har igjen det runde speedometeret og karosserifarget dashbord. Enkle støtfangere og frontemblem med kun skriften FIAT, er de utvendige kjennetegnene. Denne har en litt større motor og synkronisert girkasse, noe som gjør den ettertraktet pga driftsikkerheten.

I tillegg til disse som er de mest produserte versjonene av 500, kan La Scuderia også skaffe stasjonsvognutgaven Giardinera og 500 D Trasformabile.

Giardinera må være verdens eneste stasjonsvogn med helcabriolet!

line

Dette er den siste av 500’ene som gikk ut av produksjon, og dette skjedde i 1977! Den startet livet som Fiat i 1960 og gikk over til å bli Autobianchi i 1968. Siden den ble introdusert såpass tidlig, kom den på markedet med de berømte «selvmordsdørene» som åpner i forkant, og de forble på bilen under hele produksjonstiden. Giardinera’en vekker garantert oppsikt, og er en fantastisk surferbil med det åpne taket!

500 D Trasformabile er en sjelden og dyr variant som ikke er helt enkelt å komme over til en gunstig pris. Dette er bilen som fungerte som modell for den nye Fiat 500 Cabriolet, og den er veldig ettertraktet i hele verden. Det som er spesielt med bilen, er selvsagt at den har en kallesje som kan åpnes helt ned til motorluka. Et bra eksemplar av Trasformabile’en vil ligge på over 100.000,-, men er en investering på sikt.

Det er også mulig å få tak i de mer sjeldne, tidlige versjonene av 500 som gikk fra 1957-60, men her vil prisbildet være avhengig av hva man kommer over og hvor dyr denne er.

La Scuderia kan også skaffe 595 Abarth replica’er, mens de ekte Abarth’ene er ettertraktede samlerbiler som ligger på et veldig høyt prisnivå, gjerne 25-30.000€ i Italia.

Kontakt oss

Markveien 3D, 1738 Borgenhaugen

Tel: +47 45487998

E-post: info@lascuderia.no

© La Scuderia | Alle rettigheter reservert
Levert av: Call2action reklamebyrå logo
  • Forside
  • Fiat 500
  • Biler til salgs
  • Skreddersy din Fiat 500
  • Slow Drive
  • Kontakt oss
La Scuderia